Click for Monterrey, Mexico Forecast

13.8.06

Pátek

Po škole (kolem pátý) mě Lea (surfař z kanárskejch) táhl na střechu, že prej tam s nějakým australanem hraju na kytaru. Do tý doby jsem si myslel, že surfař je hodně dobrej zpěvák... Napadlo nás koupit něco chladivých piv a zpříjemnit si prohřátých 39°C. Bandička pokračovala v pití a já se v osm rozhodl, že ještě zajdu na stěnu. Potkal jsem tam směsku lezců a nabídli mi, že s nima můžu jet příští tejden lízt. Uvidíme, ale zatím co mi popisovali, tak tady bude asi hodně dobrý lezení. Jedna cesta má cca 960m a leze se to 2 dny!!! Pro začátek ale asi zkusím, něco normálního. Stejně to v tom vedru bude asi dřina.
Po návratu ze stěnky domů, tady akorát přistál ohromnej pickup, nabral lidi z baráku a odvezl je na jinou střechu, kde byla větší párty. Naštěstí se vraceli pro kytary, tak mě po sprše nabrali.
Pije se tady dost zvláštně. Když se otevře flaška tequilly, tak se vzájemně leje přímo do krku a zbytek lidí počítá do pěti. Odhadem to budou minimálně tak 2 velký panáky. Hnus to ale začíná bejt po třetím kolečku. Jedna mexičanka (vypadala jak z telenovely: co se týče hadrů a omalovánek na ksichtu) mi vysvětlovala, že kdybych chtěl, tak bych mohl vypadat i atraktivně pro domorodky. Jen bych si prej musel nagelovat hlavu a nosit čočky, takhle vypadám jak hippie. Jsem tady vůbec tak trochu za exota, ale docela mě to baví. Ona totiž zažitá představa, že mexičani nosej dlouhý vlasy a vypadaj jak Banderas v Desperádu je hrozná kravina. Jedinýho mexičana s dlouhejma vlasama znám ze stěny. Ale ten vlastně vypadá jak banderas;))
Ale zpět na střechu. Ve dvanáct se popřálo Antoanovi, kterej měl v sobotu narozky a kolem třetí se to začlo přesunovat. Jel jsem s nějakejma mexičanama taxikem a skončil na druhým konci Monterrey v bytě. Zbytek lidí z baráku jel taky, ale jiným vozem a uplně jinam, takže jsem byl jedinej evropan mezi asi deseti mexikáncema. Bylo to docela vtipný, dokonce na mě mluvili španělsky a já odpovídal anglicky;) Navíc protože jsem byl host, tak mě dokonce kolem šestý dovezli přímo až k baráku. Byl jsem za to opravdu vděčnej, sám bych to rozhodně na poprvý netrefil. Navíc taxikáři tady jsou tak trochu divný. Sice se s nima dá smlouvat a ani moc nestojej (vstup 8pesos, 1km 4,2pesos), ale jednou nás vezl tejpek, co za jízdy chlastal pivo. To je tady normálka. Ale řídí prej tak maximálně po 2-3 pivech.
Jesi vás něco konkrétního zajíma, tak se zeptejte v commentu, nechám se inspirovat.

Užívejte léta (to má bejt jako vtipný, zprávy sleduju a o vedrech bez deště vím), já zapracuju na fotkách!

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

tak my s markem mame take za sebou par slusnych fiest,ale teguila z flasky se tu nepije.krome tequily jsme taky nuceni pit nejruznejsi koktejly s rumem,ktere lezou strasne rychle do hlavy...fiestam zdar a nekdy ahoj

8/13/2006 2:42 odp.  
Blogger gHonzales said...

Jedinej rum co jsem tady pil byl medovej z kanarskejch ostrovu. Je to delany klasicky z cukrovy trtiny a dochucuje se medem. Jen tomu ti ostrovani rikaj misto rumu ron;))
Prej jste byli v akapulku, je to pravda???

8/15/2006 3:25 odp.  

Okomentovat

<< Home