Click for Monterrey, Mexico Forecast

24.8.06

Cucaracha [kukarača]

Dneska jsem nebyl na jednom předmětu ve škole, protože před odchodem se mi přihodila taková nepříjemnost. Z krosny mi vyběhl švab. Nebyl to ale běžnej tejpek, co se toulá barákem a kouká, co by sežral. Tenhle grázl byl King Size prevít, kterej je schopnej člověka v noci napadnout. Nešlo ho nechat tam kde byl a v míru odejít. Chtěl jsem ho zabít. Ten pocit, že človek není v místnosti sám by ve mě přežival a možná by mě dohnal k šilenství, nebo prinejmenšim k noční můře. Souboj trval asi třícet minut a během lovu se mi podařilo přestěhovat komplet celej pokoj. Dostal několik dávek ze spreje velikosti hasicího přistroje. Tenhle krám ma ale i druhej režim zabíjení - extravelký mrchy se s ním daj umlátit. Rozšlapnout ho by bylo strašně drastický. O patro níž, totiž spali lidi a ten prišernej jekot a praskání povrchové chitinové krusty by je rozhodné vzbudilo. Dostal jsem ho. Jeho doutnajici rozžblemclou mrtvolu jsem odtáhl na žehlicím prkně a hodil z patra na projíždějící auto. Prasklo mu přední sklo...

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

WOU , UNBELIEVABLY .... k.

9/04/2006 9:20 dop.  

Okomentovat

<< Home