Click for Monterrey, Mexico Forecast

19.9.06

10.9. Real de Catorce

Původní název Villa Real de Minas de Nuestra Senora de la Limpia Concepción de Guadalupe de los Álamos de Catorce byl z neznámých důvodů zkrácenen na nevýrazný Real de Catorce.
z hlavní silnice vedla 25 km dlouhá odbočka dlážděná kočičíma hlavama k 2,5 km dlouhému tunelu vedoucímu do města

dvojosel.. Výzva: Davide Böhme, navazuju na tvojí fotku (osla) z Albánie. Musíš dovézt osla z Peru. Jesi v tom někdo vidí nějakou dvojznačnost, tak za to nemůžu.

banda místních, jsou to dříči

Napoleon kousek od města duchů, kde se do 30. let minulýho století těžilo střibro. Výška cca 3200m n. m. Hlavní štola je volně přístupná a má 500m!
čevené plody(tuna) těchto kaktusů chuťově připomínají hrušky

Město leží ve výšce 2800m n. m.

Za povšimnutí stojí srovnání bravůrního držení mého těla a pozice rukou s kůňvůdcem, který se mě marně snaží napodobit a dostihnout.. Můj kůň byl sice nejhezčí, ale zároveň neovladatelný milovník hran a prudkých srázů. Proto ho svěříli mě. Uvěřili, že na něm v Čechách jezdím denně do školy. Říkal jsem mu Kotrmelec.

7 Comments:

Anonymous Anonymní said...

uz ti chybi jen to sombrero, jses uplnej konak, marketa

9/22/2006 1:51 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Hele, Honzo a Lenko, fakt dobrý výlety tam děláte, to jo. Jen tak dál!Zvláště jsem ocenil tvé držení těla na koni, na koně jsem kádr, fakt že jo a hned poznám, kdo má koně i v posteli, Jene

9/22/2006 11:11 odp.  
Anonymous Anonymní said...

To předchozí jsem poslal já, žádný anonymous

9/22/2006 11:11 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Jak jsi jel rychle na tom koni, tak ses dostal asi o měsíc dopředu.
táta

9/23/2006 1:37 odp.  
Anonymous Anonymní said...

10.10. mě tak zmátlo, že jsem to bral za datum. Ale stejně jsi jel rychle.
táta

9/23/2006 1:40 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Uz ti chystáme v Holešovicích stáje...kumbálek bude ideální konírna a na ČVUT budou koukat až se přiženeš na oři....klara

9/26/2006 6:17 dop.  
Blogger gHonzales said...

Market: sombrero mam, poslu fotku...

Marku: neslibil si mi takhle nahodou par fotek na email?

Tata: tady je to tak, ze po 9.9. je 10.10...

Klara: na CVUTu se nekolik let resi kolarna. Asi prijdu s navrhem konirny, oni to budou muset v akademickym senatu projednat a treba se vzpamatujou a bude aspon trikolkarna

9/26/2006 2:20 odp.  

Okomentovat

<< Home